Chat-myynti olennainen osa nykyaikaista asiakaskeskeistä myyntiprosessia.
Asunnon ostaminen on monelle meistä yksi suurimpia hankintoja elämässä, eikä se ole helppoa. Palvellakseen asiakkaita paremmin tässä merkittävässä asiassa, Skanska Kodit toi Upsellerin chat-myyntipalvelun verkkosivuilleen. Hyvin pian huomattiin, että chat on todella merkittävä myyntikanava, joka madaltaa asiakkaiden kynnystä ottaa ensimmäinen kontakti ja osoittaa kiinnostus Skanskan kohteisiin.
Ammattitaitoiset chat-myyjät kartoittavat ostoaikeissa olevien asiakkaiden toiveita ja auttavat heitä löytämään sopivan kodin. Skanskan asuntomyyjät Suomessa ja Ruotsissa puolestaan saavat Upsellerin chat-myynnin kautta tiedon ostoaikeissa olevista asiakkaista ja pääsevät hoitamaan asuntokauppaa eteenpäin. Sekä asunnon ostaja että asuntomyyjä molemmat hyötyvät merkittävästi!