Kun 70–80% asiakaskyselyistä tulee netin kautta on chatin ammattimainen hoitaminen erittäin tärkeässä roolissa. Chat on loistava tapa nopeuttaa myyntiprosessia ja tavoittaa asiakkaita. Chat-myynnin avulla nettikyselyjen määrä on kasvanut 15–20%.
Regus on maailman suurin joustavien työtilojen tarjoaja, joilla on 3000 liikekeskusta 900 kaupungissa kaikkialla maailmassa. Suomessa ja Ruotsissa he luottavat ammattilaisten hoitamaan chat-myyntipalveluun. Upsellerin avulla nettikyselyjen määrä on kasvanut 15–20% ja samalla asiakkaat saavat parempaa asiakaspalvelua.
Kyseessä on onnistunut yhteispeli hakukoneoptimoinnin ja -markkinoinnin sekä chatin välillä. Eri elementit tukevat toisiaan ja chatin avulla tavoitamme asiakkaamme tehokkaammin. Sivuilla surffaileva potentiaalinen asiakas saa heti apua, löytää oikean palvelun, eikä eksy kilpailijan sivuille. Tämä on chatin ehdoton etu.
Upselleriltä löytyy kaikki valmiina alustasta ammattitaitoon. Chatin ulkoistaminen oli sekä sisällöllisesti että taloudellisesti huomattavasti fiksumpi ratkaisu, kuin alkaa itse chattailemaan.